tisdag 25 januari 2011

Syrran var ju här......

.... för ett tag sedan.
Vi hade ett litet projekt som vi skulle göra och då skulle vi sova i ateljén.
Självklart fick vi sällskap av Chappe. Där jag är, där är oxå min hund :)
Dock är han lite avis på syrran.....helst vill han ha mig för sig själv och hängmattan :P




Syrran sov i hängmattan


hahahaha, någon vill ha ALL uppmärksamhet...

Vi skrattade och stojade framåt 4 på morgonen. En annan börjar ju bli gammal och är inte van vid detta. Och ju senare (eller tidigare) det blev så ju mer trams blev det.
Och jag kan säga att vi inte fick en mening klar till vårt projekt :)




Men det ger oss bara en god anledning till att vi ska göra om detta.
Glöm nu inte Emmalill matchar senare idag...
Emmalill
emmafrank



1 kommentar:

  1. Det får vi ta och göra om snart!!! Kramar Kakan

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter er och förgyll min dag :)