måndag 24 januari 2011

Ber så mycket om ursäkt...

...för att det inte uppdaterats här.
Har varit en himla massa andra grejer som upptagit min tid, sladdar som varit borta, virus på datorn.....yä, you name it.
Men NU ska jag gott göra er för detta.
(tror inte alla håller med, dock)
Denna vecka ligger det numer ett tema som heter "Emmalill matchar"

Jag tycker om att matcha kläder...med kläder...haha. Men ibland även andra saker.
Som tillexempel här...


har jag matchat raggsockarna med min hängmatta.
(tyvärr så gör blixten att det inte ser ut som dom har samma färger, men tro mig dom matchar :D)


Denna matchar dock inte lika bra.....men det är ganska gött att ligga innomhus, i en hängmatta, och surfa lite :)

Kom tillbaka imorgon så ska ni se en matchande outfit jag hade härom helgen :o)

Emmalill

emmafrank

1 kommentar:

Lämna gärna ett spår efter er och förgyll min dag :)