torsdag 29 april 2010

Så nu har jag packat :)

Så nu har jag packat :)
På tisdag smäller det, då ska jag göra min 9:e operation i handen.
Denna gången är det i Malmö (7 av 9 har varit där)
Och av tidigare erfarenheter vet jag hur små och pluttiga deras temuggar är. Jag som är teoholick MÅSTE ha en STOR mugg. Så min snälla mamma köpte denna på Indiskan, så att jag hade en mugg att ta med :)
Och min älskade, älskade Mini Me sydde ett underbart hjärta i min favis färg som jag kan krama och sniffa på när jag ligger inne :)
Och som pricket över i:et så fick jag idag en liten blå underbar ängel av Mrs Sus"naturliga rum" ni har väl sett min lilla samling, annars klicka här
Så nu känner jag mig ganska redo att läggas in, vilket jag gör redan på måndag då.


Hoppas jag har ork att kika in tilla alla fina underbara människor. Men annars vet ni att jag kommer tillbaka:)
Emmalill
och imorgon är det dragning i min utlottning glöm INTE det. Om ni inte anmält er klicka här

3 kommentarer:

  1. Lycka till Emma-vännen! Vi kommer snart och piggar upp dig. Nu är det mindre än en månad kvar. Kram kram kram!

    SvaraRadera
  2. vilka söta små presenter!
    indiska är bäst på koppar!

    sv: tack!!

    SvaraRadera
  3. Jag ska praoa på Indiska måndag- tisdag :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter er och förgyll min dag :)