lördag 14 november 2009

små änglar

Igår var jag o kidsen på Huseby julmarknad. Det är vi varje år. Och varje år så köpper vi glögg, mariannelunds godis, och huseby tomtar.
I år var det många som hade änglar, och ni som känner mig vet att jag ÄLSKAR änglar.
Så 2 små änglar råkade jag köpa med mig hem som en 30 års dags present till mig själv :)
Fyller ju om 2 veckor :P

(dom 2 till höger är dom nya)
När jag kom hem upptäckte jag att jag har mer än 3 små änglar, och ni vet ju vad man säger.....har man mer en 3 så samlar man :)
Och mina små änglar bor i en annan av mina små samlingar. Änglar måste ju bo vackert.
älskar pilleraskar och har gjort det sen jag var liten och min gammelfarmor alltid hade en sådan med sig till sina piller.
Fast jag har inte piller i mina utan alla mina smycken.
I ateljén går det framåt. Denna vägg skla bli vit sedan.

In my dreams :)

men fick testa att såga, inget för mina händer :P

Emmalill

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter er och förgyll min dag :)