onsdag 14 april 2010

Inget vettigt

För ett tag sedan fyllde min faster år.
Det enda hon önskade sig av mig, var en tatto, en lotusblomma.
Så det gjorde jag en.... eller 2, för att ge henne val möjligheter :)

Och så här blev den, lite dålig bild pga av att den är tagen med mobil :)

Hade en annan vän som oxå ska tattoa sig :) Så en en gång blev jag till frågad.
Så här blev hennes. Hoppas snart kunna uppdatera med en bild från hur den blev på plats så att säga.

Har nu ritat en del tattoisar till andra, o mig. Önskar jag hade lite mer money, så jag kan göra min (här långt ner )

Hoppas alla kommer ihåg utlottningen som jag har, annars klicka HÄR så kommer ni dit.

Emmalill

2 kommentarer:

  1. ja du kan ju det där :) Super fint som vanligt . Jag har nu lånat hem formana så nu ska det gjutas :)

    SvaraRadera
  2. Aj aj aj måste ha gjort TOKONT, kul att du fick designa den åt henne (vilken ära)
    Må så gott ;)
    Sussie

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter er och förgyll min dag :)