tisdag 9 mars 2010

Dåligt, dåligt, dåligt, dåligt.................

...dåligt, ja, super dåligt av mig att inte uppdatera på sååå länge.
Men min käre far har ju fixat min dator, så då sitter jag ALDRIG vid denna dator där alla bilder laddas upp :( Och mitt USB-minne är utlånat så då blir det lätt att jag inte orkar.
Men ett litet inlägg kommer nu i varje fall. Och från och med idag ska jag försöka lägga ett om dagen :)
Jag har pysslat lite med mina barn. Vi blev så inspirerade av "rosa hemmets" alla fina klock pimpningar.
Så nu har vi pysslat för fullt.


INNAN!!


EFTER!!
Sprayat ramen och visarna. Klätt bakgrund med hennes fondtapet och satt pärlor som siffror.


Jag gjorde mindra avanserat


Pennställ :)


En annan sak som gör att jag inte varit här ppå ett tag är att jag börjat plugga.

Bokföring....Nicccce :P

Men bäst av allt är att jag fick en present av min mamma härom dagen

Tack snälla mamma!!


Så idag gjorde jag min kommande tatto :) Ska skramla till den istället.
Emmalill

3 kommentarer:

  1. hejsan
    hittade hit från rosa hemmet.
    gud vad duktig du är på att rita och färglägga, många fina bilder du gjort såg jag..
    Är det promakers du målar med?
    kram lolla

    SvaraRadera
  2. Hej Lolla
    Tack så jätte mycket, vad glad blir. Nästan allt jag målat och lagt ut är akvarell. Dom pennorna jag använder i inlägget är tria markers som jag precis börjat använda.

    Kram Emma

    SvaraRadera
  3. Hej! Men vilken fin klockmakeover. Härligt att göra om gamla grejer till nya med enkla medel :D

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter er och förgyll min dag :)