onsdag 10 mars 2010

det ska vara lite kul redan

Det ska vara kul redan när man ser sitt paket.
det tycker jag i varje fall.
Därför försöker jag göra lite piff när jag skickar någon beställning.
Brukar köpa ett par rullar present papper på Lagerhous. Och med dessa fina papper kan man alltid göra något litet fint och enkelt.
Ibland ritar jag mina figurer utan på och ibland klistra jag dit något kul.
Paketet jag skickade idag så ut så här :)
Idag har jag haft skoldag.
Alltid lika kul att hänga fram kläder kvällen innan.
Idag såg jag ut så här+ svart kjol, leggings och svarta knä strumpor.
Men SLIPS är och förbli mitt viktigaste klädersplagg

Emmalill

1 kommentar:

  1. du skulle nog gillat min gamla gymnasieskola...slips varje torsdag! hehe!

    tack så mycket!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter er och förgyll min dag :)