tisdag 9 februari 2010

Jag önskar

Jag önskar att jag kunder virka.
Min yngsta dotter kan, hon virka underbart fina små djur.
Tyvärr har hon dom nog i skolan nu så jag kunde inte fota dom.
men idag fick jag hem en underbart vacker filt (köpt)
Älskar mormors rutor.

Och som ni säkert räknat ut ska den få bo i ateljén (när den nu blir klar) i min fina järnsäng.
Idag har jag varit på underbar massage, hos underbara Susanne på "naturligarum"
Det är så underbart vackert hos henne, de känns lyxigt att gå dit.
Ska se om jag inte kan få lägga upp lite bilder därifrån imorgon :)
Tror jag ska dit o köpa dom mysiga sockorna hon säljer nu HÄR i alla hjärtans dag present till mig själv o kanske kidsen. Fryser alltid om fötterna så sådana sockor älskar jag o mina små.
Gubben är alltid varm av sig så därför blir han utan :)
Emmalill

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter er och förgyll min dag :)