måndag 8 februari 2010

Har inte.............

....inte mått så bra, därav den dåliga uppdateringen.
Har börjat med en ny medicin som gjort att jag mått illa o spytt en del.
Har fått sitta o sova och haft halvt panik.
Men nu börja det reda upp sig igen :)
Har försökt måla när kropp och själ tillåter :D
Men har förflyttat mitt projekt till fin rummet. Då blir jag mer social med dom som sitter i tv rummet
( enligt mig )


Min snälla "lille" vovve har troget suttit/legat vid min sida.
Min man var måttligt lycklig när jag var borta ett par timmar idag och han låg o gnällde från dörren slog igen tills jag kom hem igen XD
Min bror skickade denna bild.
Han har bott hos oss i lite mer än 1 år nu, gud vad tiden går

Emmalill

1 kommentar:

  1. Vad fina bilderna till boken blir!! Hur mångar har du gjort nu?? Kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter er och förgyll min dag :)