måndag 10 augusti 2009

Tävling och utställning del 3

Här kommer sista bilden på det sista vykortet man kan vinna.

(kolla mer om tävlingen i tidigare inlägg)
Ett Engla kort.
Här kommer några tavlor som var med på utställningen. Så kallade högtids tavlor:)
Grattis till pojken
Gåva till bröllopet
Grattis till flickan. Dessa kommer att tryckas som kort senare i höst. Oj höll alldeles på att glömma, Passepartout på dessa är handgjort, hemmagjort papper av mig o min minsta dotter:)
En annan högtids tavla gjorde jag nu för någon vecka sedan.
Det var ett par som skulle gifta sig. Han från Australien och hon från Sverige.
Och glöm inte maila mig om ni vill mosnatkalender
(kolla tidigare inlägg)
Fler bilder på tavlor från utställningen kommer då och då.
Emmalill

3 kommentarer:

  1. Vad duktig du är och jättefina bilder! Kram Maria

    SvaraRadera
  2. gillar bröllopskorten som fan! :)

    SvaraRadera
  3. Vilka söta figurer och kort!
    Snygga passepartouter också.
    Kul att hitta din sida och se din kreativitet!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter er och förgyll min dag :)