måndag 10 augusti 2009

Tävling o utställning del 2





Höjer potten i tävlingen till 10 vykort:)

går fortfarande på småmoln efter utställningen, så jag höjer lite.

regelerna är enkla, lämna kommentar o länka från din blogg. Och har du ingen blogg så tipsa 5 personer om tävlingen
Korten ser ut så här:

"true love"

"Fariy tale"

"sunkid"

"mina barn"
(oj så mörk bilden blev, är ej så mörk i verkligheten)
"power of love"

"fallen ängel"

(denna finns inte som kort, men orginalet ställde jag ut på utställningen)
Sedan var det ett Engla kort oxå men det lägger jag upp ikväll.
Just nu håller jag på att göra en väggkalender till konstrundan med mina mosnater (snälla monster) Har fått en hel del beställningar redan. Så är man intresserad så maila o för boka en så får du en garanterat. Dom kostar 175 kr o gäller för 2010.
Här kommer några smakprover från den:)





Emmalill

18 kommentarer:

  1. Nu har jag länkat till din tävling i min blogg. Kram storebror

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Jag vill ha en kalender! Kram!

    SvaraRadera
  3. Så underbart söta kort! urfina!!

    Kramar i massor o tack för du kikade in hos mig.

    KRAM
    Jannice

    SvaraRadera
  4. Åh så fina de blev!!! Du målar så fint. Den kommer att bli toppen almenackan! Ska bli kul att se alla Mosnater sen, de blev sååå söta!
    Puss på dig söt / Sara

    SvaraRadera
  5. Hej
    tack för din kommentar, du har inte så dum blogg själv.
    Otroligt fina vykort, gillar änglar i alla dess slag, har hjärntvättat min mamma oxå.
    Har länkat till din sida ifrån min och håller tummarna.
    Lotta

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Klart jag vill vara med och ha chans på ett av dina fina kort!! Jag länkar i min blogg...

    Kram,
    Lena

    SvaraRadera
  7. Hej! roligt att du kommenterade på min blogg.
    Fina målningar.
    Kram på dig!

    // Anna-Carin

    SvaraRadera
  8. De är jättefina! Jag är gärna med och länkar i tävlingsbloggen:

    http://evamar.blogg.se/2009/august/vykort-22-augusti.html

    PS. En kommentar är ett jättebra sätt att tipsa på! :)

    SvaraRadera
  9. vad snygga kort! Jag vill jättegärna delta i denna tävling.
    Min e-mail är santtu_nyberg@hotmail.com, har ej blogg.
    Ha de bra :)

    SvaraRadera
  10. Åååå vilka fina kort! Jag vill självklart va med och tävla om dina fina änglar =)
    Har länkat på min blogg:
    http://ozzysmor.blogspot.com/2009/08/tavling.html

    SvaraRadera
  11. Hej! Vilka fina vykort! Jag vill självklart vara med även jag och länkar också vidare från familjens tävlingsblogg på: http://villduvinna.blogg.se/2009/august/vykort.html

    Håller tummarna! Ha det bra så länge!
    KRAM Malin (mr22ga@hotmail.com)

    SvaraRadera
  12. Jag vill också vara med!

    Länken är här
    http://blesselisa.blogspot.com/2009/08/tavling-hos-emmalill.html

    SvaraRadera
  13. Klart man inte vill missa de här charmiga bilderna, Pockethexan e me i tävlingen!!!

    http://pockethexorna.blogspot.com/

    Och där kan ni som vill ha lästips gärna kika in...

    Kramis! <;}

    SvaraRadera
  14. Hej sizt
    Jag vill oxå vara med i tävlingen och ha möjlighet att vinna dina underbara kort! jag tipsar mina vänner.
    Kram kakan

    SvaraRadera
  15. Åh så fina kort! Jag vill gärna vara med och tävla! =)

    Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/august/vinn-vykort.html#comment

    Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

    Ha det så bra!
    /Jessica

    SvaraRadera
  16. Jag vill vara med och tävla om dina fina kort. Jag har länkat här: http://sugar-sugarandspice.blogspot.com/2009/08/vinn-vykort.html

    SvaraRadera
  17. Vilka superfina kort, jag är gärna med och tävlar. Jag har länkat här

    http://molnboanna.blogg.se/2009/august/vykort.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  18. vad FINA! Jag vill jätte gärna vara med i din tävling. Länkar med bild i min tävlingsblogg.

    Kram från Eva

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter er och förgyll min dag :)