måndag 6 april 2009

Välkommen till min nya

Hej ni som hittat hit



Detta är min blogg som jag kommer skriva om mina tavlor och andra saker som jag skapar.



jag är en tjej på 29 år, fyller 30 men inte förens november så jag räknar 29 som min ålder.



Jag bor på landet i mitt döm hus, med min man, 2 barn, 2 katter och en vovve.





Jag har ritat så länge jag kan minnas och älskar att måla. Har målat olja, akvarell och poslin:)


Just nu målar jag mest barn tavlor. Det är så roligt och fantasin får sprudla på alla håll och kanter.




Är tyvärr sjukskriven just nu så att måla är en underbar terapi för mig.




Min stora dröm är att bli barnboks illustratör. Och något jag velat så länge jag kan minnas är att få måla årets julkalender.




Det var lite snabbt om mig.




Välkomna hit




Emmalill

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter er och förgyll min dag :)