onsdag 27 april 2011

Sista tapetmotivet klart!!!

Är nu klar med alla tapetmotiven, äntligen!!


Här är en tjuvkik på den sista bilden. Detta är orginalmålningen, efter jag gjorde den klar skannade jag in den i datorn. Sen ska den göras om till en vektorfil.


Men man kan ju se ungefär hur den kommer bli. Färgena blir klarare och jämnare när dom är vektoriserade.


Nästa vecka ska alla bilder o all text gå i tryck för "tapetkatalogerna"





Samtidigt jobbar jag paralellt med utställningen som börjar på lördag.

Har varit ute o putsat lite gammla fönster som ska bli tavelramar.

bilderna är mer eller mindre klara :)





Sällskap i solen när jag borsta fönstrena.....


Blir trippel bilder i dessa, snyggt hoppas jag :)



Emmalill


emma frank

2 kommentarer:

  1. Det blir ju jätte häftigt!! :D Du har så mycket på gång är så flitig och duktig! :D

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter er och förgyll min dag :)