lördag 19 mars 2011

Ett riktigt monster

Vid min finfina ritplats i ateljén sitter Frankenstein och håller mig sällskap.
Han är så himla söt tycker jag och jag har haft honom sedan jag startade mitt första egna företag 2001.
Så han får följa med ett tag till :)
Extra rolig tycker jag ju han är eftersom jag heter Frank i efternamn.......fattar ni, haha.
Något extra skoj är att det verkar ordna sig med mitt projekt. Men en massa underbara människor med bra ideer och tillgång till vad jag inte har, så löser sig mycket.
Jag är VÄRLDENS lyckligast lottade människa som har så många underbara härliga människor i min närhet.
Emmalill
emmafrank

1 kommentar:

  1. Hihi, så bra!! :) så klart det ska gå i lås! Nu är det verkligen din tur att ha lite medvind! Kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter er och förgyll min dag :)