måndag 14 februari 2011

Min fredag......


....kunde heltklart börjat bättre.
I vanlig ordning så börjar jag dagen med 40 min promenad och 45 min på crosstrainern.
Rutin människa som jag är så går jag direkt upp och sätter igång tevatten och fixar en c-vitamin drink. under tiden som dom kokar o brusar hoppar jag in i en dusch.
Efter dukar jag upp frulla till mig o kidsen där ibland mitt te och glas med c-vitaminen.
Ifedags när jag gjorde det, så lyckades jag välta c-vitamins glaset rakt på foten.
Gjorde ont som attans, men är ju en människa som lever efter att det ska komma 2 goda ting av en dålig.
Så jag valde att se det så här 1: vilken tur att den kom på foten o inte golvet. Golvet är ju mycket hårdare än min fot, o då hade säkert glaset gått sönder.
2: det mesta som rann ut, rann över min fot och strumpa. Som i sin tur sög åt sig det mesta. Då blev det ju inte så blött på golvet :)
Bonus i det hela var för det första att det inte var teet, då hade jag brännt mig, och för det andra, det var ju C-vitamin, att slå sig på nåot nyttigt måste ju vara lite bättre........eller?
Emmalill
emmafrank

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter er och förgyll min dag :)