söndag 27 februari 2011

Han är hemma igen :)

Vet inte om ni kommer ihåg min fina älskling jag hittade på en loppis.
Kolla HÄR på hur han såg ut innan (skrolla ner inlägget)
sedan hamnade han i min systers vård.


Han ska ju självklart upp i ateljén, men har så svårt att sätta upp honom. Då jag sitter i honom så fort jag får chansen. Så denna helgen har jag avnjutit frullan i den.
Älskar helgfrulla, då man sitter lääääänge och njuter, läser tidningen lyssnar på radion och bara är.





Brukar ju även ha hemmagjord mussli och frallor......



Barnen har haft lov nu en vecka och jag ligger efter med ALLT!
Nä, inte alla beställningar dom jobbade jag ikapp med i slutet av veckan.
Och idag storstädade jag. Fasen vad allt blir mycket stökigaare när alla går hemma o dreller.
MEN, det finns en heldel jag behöver komma ikapp med. Tänkte ha torsdag som mål, för då ska jag iväg på en dagstripp med bästaste Faster.
Emmalill
emmafrank

1 kommentar:

  1. Lilla stolen, jag saknar honom lite vid min arbetsbänk!
    Puss kakan

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter er och förgyll min dag :)