torsdag 18 november 2010

Hångel i ateljén.......

Kan säga att jag tillbringa all tid jag bara kan uppe i min ateljé.
Försöker att inte låta det gå ut över familjen :) Men faktum är, att Mini Me & Midi Me mer än gärna är där uppe med mig.
Speciellt Mini frågar om vi inte kan gå upp en stund.
Sen har vi ju han den där hårige oxå (inte min man) Chappe, Han ligger vid trappdörren och suckar när jag håller på med annat, hahha, de e sant!

Tycker om Ikea, dessa köppte jag där. Kan ju inte hålla liv i växter så....., visst blev det fint.
Här sitter jag numer och skapar, UNDERBART!!!!
Främst sådana här är det som gäller nu, mina favoriter. Antar att de e julklapparna som beställs :)

Min käre bror med sambos fin fina hus



Kan säga att det inte är fyskamm att ligga o kolla upp här, och är det molningt, så har jag ju min egen måne :)



Chappe e så glad i tjejerna, han förstår inte det där med att man INTE vill bli pussad i HELA ansiktet.....

....eller örat för den delen.....



....eller ÖGAT!



ok, lite gos :)




När jag satt o målade somnade båda 2, fast Chappe måste hålla ett vakande öga på oss



Emmalill

emma frank

1 kommentar:

  1. snacka om att ha en egen måne :) det vart så fint och härligt med takfönstret . Jag har ledigt dag idag så det pysslas lite smått . Nu blir det stora staden med mannen som har ont i en arm hoppas få en spruta så det går över . jag antar att det är allt mitt såga han får ont av ;(
    Ha en bra fredag .

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter er och förgyll min dag :)