söndag 21 november 2010

Bestämmde mig till slut.................

.......för vilken slips jag skulle ha.
Det var bara det att det var inte bara jag som ville ha den :)

efter att åkt omkring på golvet så var vi överens.....




Fick en massa finfina presenter igår
Som denna mössan min mamma stickat med tillhörande raggisar :) + ny externhårddisk
som jag inte tänkte tappa igolvet.





Här är en sammansättning av dom andra presenterna


en häng matta, bordstabletter, STOR temugg+ gott te, gosefilt, grillvante, en ängel o en ask.
(för er som undrar varför en ask kan klicka HÄR)

jag är sjukt bra på att posa :P

Som tradition så tar jag sådana här fina foton på mina kalas.
( HÄR är förra årets)





jag o pappas fru



jag o fasters man




Jag och min ena svägerska



Jag o pappa





Jag och min minsta lillebror






Jag och kusinen






Jag och min minsta dotter





Jag och mamma





Jag och storebror





Jag och min äldsta lillasyster






Jag och min äldsta lillebror och hans pojk





Jag och min yngsta lillasyster





Jag och faster



Jag och mammas man




Jag och min yngstalillasysters sambo



Jag och min äldsta lillasysters sambo


Jag och min äldsta dotter


Emmalill
emmafrank





4 kommentarer:

  1. Vilka snygga släktingar du har:))))
    Kramar från mamma

    SvaraRadera
  2. det andra slipsfotot är ju för roligt.. ser verkligen ut som att han drar dig framåt där på golvet!

    hihi, nä nu är det inte lång tid kvar!

    SvaraRadera
  3. haha, är det sant? aj? :) tilly FÖRSÖKER mest dra runt en sådär... men det går mindre bra. haha! ;)

    SvaraRadera
  4. Va roliga ni är! Och snygga...:P //Evus

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter er och förgyll min dag :)