lördag 2 oktober 2010

Har beställt....

Beställde en sådan förra året, och jag total älskar den :)
Så när jag var på bokmässan för någon vecka sedan sprang jag på en monter för just dessa. Så fick man ett "mässerbjudande". Jag hade ju tänkt beställa en oavsett, men lite rabatt skadar ju aldrig. Och den super trevliga tjej som jag pratade med på mässan informerade dessutom att dom hade ett par nyheter. Bland annat att man kunde ladda upp sin egen bild på framsida/baksida.
Whiiiiho tänkte jag. Sagt och gjort, nu är min bild till framsidan klar och almanackan är beställd.




Satt och läste historien bakom produkten som står på deras hemsida och blev så glad. Det är så kul när folk lyckas med sina ideer, tycker inte ni det med :)
Vill du oxå ha en egen designad almanacka klicka
Emmalill
emma frank

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter er och förgyll min dag :)