onsdag 20 oktober 2010

copenhagen!!!!

Kom på att jag inte visat när jag o Gubben, syrran o hennes sambo var i köpenhamn i sommras.
Här kommer världens längsta inlägg, varsegoda :)




Gäller att packa rätt......




Blev smått förvånad när denna skylten mötte oss på tågstationen i KH. Alla danskar jag känner röker och röker dessutom överallt och hela tiden.


På väg till hotellet gick vi förbi denna lägenhetsbygnad. Undrar vad som fick dom att måla den rosa?? COOLT!
Har man makten att sätta färg på världen så ska man göra det :)




Är det detta som kallas underhållsfri fasad?



Jag och min man har en kulig lek. När vi reser någonstans eller åker lääääänge i en bil, så brukar vi leta upp olika hus. Är det ett riktigt rukel säger man "där ska du bo när du bli gammal" och hittar man något riktigt fin så säger man "där ska jag bo när jag bli gammal" hahhahahahahha. Eller jag tycker det är kul i varje fall. Ibland kan jag få lite dåligt samvete om jag hittat en gammal hölada som rasat ihop till min man, då brukar jag säga "du kan få komma o hälsa på mig ibland om du är snäll" mohahahahahhahhahaha


Till och med postlåderna är finare i köpenhamn....

Min syster som är en kannoholic blev eld o lågor när hon såg denna nätta lilla kanna


Ett stuprör kan få mig att vilja flytta hit direkt, sååååå vackert!




Dom där Danskarna, dom tänker då på allt :)




och då menar jag inte denna bilden :(





äntligen vet jag vad jag ska bli när jag bli stor



Jag <3 Nyhamn



no words




Dom bästaste brudarna



En fin gränd vi stannade o tog en cider i



vill ha, vill ha, vill ha



Sen var vi på Tivoli, underbart




Heheheheheh sockervadd <3 syrran

monkeyboy



åhhhhh här vill jag med bo


MEN på riktigt så vill jag verkligen bo i detta söta underbara hus.
Hade jag varit rik hade jag köpt det tvärt o tillbringat mycket tid i köpenhamn





speciellt nu när dom verkar fimpa oxå :)






oj, denna cykle ha nog legat läääänge i en sjö, eller har någon snott den av en sjöjungfru och det är ju inte så snällt :P





Emmalill
emma frank




1 kommentar:

Lämna gärna ett spår efter er och förgyll min dag :)