söndag 19 september 2010

Hoppas ni inte .................

.....tröttnar på mina hustavlor :)
Det gör inte jag i alla fall, inte på att göra dom.
De e lika kul var gång.
Tyvärr är jag däremot inte vän med den nya skannern, så ljuset är lite högt inställt. Därav försvinner all ljusfärg :(

min käre "gubbe" (om man får kalla sin 31 åriga man för det)
Har tagit ett nytt kraft tag i min ateljé, så där börjar det (äntligen) hända grejer, LYCKA!
Hope you never.... grow tired of my house paintings :) I dont in any case, I love making them, it´s fun every time.
Unfortunately, I´m not friend whit my new scanner so the light is a bit high set. It removes all light colors :(
My dear oldman ( if I may call my 31 years old man for that) has taking a hold of my studio, so there is (finally) happen some stuff, HAPPINESS!!!
Emmalill
emma frank

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter er och förgyll min dag :)