torsdag 1 juli 2010

Familjen annorlunda......................

Tack alla som tittade in i går efter min status uppdatering, ni gav mig ett gott skratt :)
Tro jag lyckades få ca 60 Facebook kompisar att tro jag var gravid, erkänn XD
Hmmm....gjorde ett par figurer när jag var yngre. Samma huvud form, men sen var det infödingar, jävlar, gubbar, gummorm you name it.
Så nu ska vi, jag och svägerskan, ha ytterligare en utställning i "galleri uthuset"
Detta år heter den " en del av mitt hjärta"

Så då tänkte jag bjuda på några av dessa figurer. Jag kommer främst att måla till barnensrum, men sedan ett o annat slinker kanske med.






4 sty klara




Bättre att se dom irl

Så välkommen den 31 juli -1 augusti

Emmalill

emma frank

1 kommentar:

  1. De är så coola! Det kommer att bli toppen till utställningen! :D Puss

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter er och förgyll min dag :)