onsdag 9 juni 2010

hur är en vecka i mitt liv??

OM
ni undrar vart jag varit dom senaste dagarna, eller någon vecka eller så
kan jag väl berätta det :)
När det varit FINT väder, vilket det faktiskt var i nog nämre en vecka, så
låg jag mest under vårt äppel träd med min gosiga vovve o sov på en filt, under ett täcke.
Är lite frusen av mig. Men får dåligt samvete om jag ligger inne o sover när solen skinner.
( för er som inte vet är jag hyfsat ny opererad därav sovandet)

Var det dåligt väder låg jag i soffan i stället o kikade på mitt favis program

och om jag hade en bra dag så ritade jag lite med :)


har firat svägerskan som tagit sin examen nu. Så hon har titlen "sjuksköterska"


Jag har testat olika sortes smärtstillande ;)

samtidigt som vi invigt det nya uterummet :)


Har även hejat på döttrana när dom spelat fotboll.
I vårt o torrt


alltid i sällskap med den ene av dom



Mini Me har varit på kissfest


har åkt en massa bil ........boring


jag o gubben firade 6 årig bröllopsdag. Inget vi firade så där, för vi firar 15 år som par i juli
så vi firar då istället :)



och min kära syster har tagit studenten

och hennes titel är frisör :)



Emmalill
emma frank

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Gud va duktig och inspirerande din blogg är!

    Jag undrar hur du gör dina ord tavlor? Skulle så gärna vilja gör en till min son.

    /Nellie

    SvaraRadera
  2. Hej Nellie
    Vad glad jag blir att du tycker om min blogg.
    Ord tavlorna är inget svårt alls att göra.
    Jag gör dom i publisher om du har det programet. Skriver alla ord jag vill ha med i olika text rutor sedan väljer jag, font, storlek, färg på ett ord i taget. Sedan är det bara att börja pussla. Vill du ha hjälp för en billig peng kan jag göra det åt dig :)I så fall bara maila emma@lillaengla.se

    Lycka till

    Emmalill

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter er och förgyll min dag :)