onsdag 31 mars 2010

Ibland så..............

Denna vecka har varit en dålig vecka.

Har ju ett syndrom som gör att ibland funkar livet mindre bra.

Och så har fallet varit denna vecka. Där av dålig uppdatering på bloggen.

Men även om jag inte har varit aktiv här, har min hjärna jobbat för fullt på nya projekt :)

Tänkte visa vad jag ska, förutom att umgås med nära och kära o proppa i mig MASSOR av god mat o godis, göra under påsk helgen :)


Det är inte alltid mina ideer går hem hos min man, men alla jag föreslagit dom senaste dagarna har han godkännt ;)
Detta är ett av dom


Detta är ett gammalt misshandlat blommster land. Varken jag eller min man är intresserade av sådant. Så när jag satt ute o drack te i det UNDERBARA vår vädret fick jag en snille blixt.

Här är det sol på morgonen, så en fin frukost plats.

Med hjälp av dessa då.

Dom blev över när min man slet bort dom och byggde en ny STOR altan på baksidan där vi har kväll sol.



Och nu står dom där till ingen nytta alls. Åter användning är ju A o O eller hur :)
Ett annat projekt, där min man dock inte är inblandad är att jag ska måla och försköna detta gammla köks skåp. Ska ha det i min ateljé (som går mot ljusare tider) och förvara ramar i. Har ett ganska stort lager av just ramar :P


Hoppas på efter bilder innom kort :)

Emmalill

1 kommentar:

  1. Härligt att vara ute och fixa i solen :) Hos oss i Östergötland regnar det för fullt just nu ;( Men jag ska börja jobba 12 så det gör ju inget då :) Mannen sågar med en sticksåg
    jag skriver ut bokstäverna på datan i word och klipper ur och rita av . Har ju gjort en hel del olika textsnitt .Du får testa såga ute i solen ;) Han sågar i mdf 16 mm men det finnas både 12 och 19 . Ha en bra påsk !

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter er och förgyll min dag :)