söndag 6 december 2009

Andre advent

Så var det äntligen andra advent.
Vi missade första då vi var på kanarie öarna o firade mina 30 år :)
Så idag fick vi upp alla ljusstakar, stjärnor, gardiner och dukar.
Varje år pysslar jag o barnen till en ny adventsljusstake
Detta blev årets
tur att barnen är så stora att man slipper pyssla ÅT dom utan istället MED dom.


Så ikväll blev det glögg te o ostmacka, muma...



ska försöka lägga upp bilder från resan imorgon. Då ska jag framhäva den största skillnaden på sverige o utomlands förutom solen:)
Men märk väl, FÖRSÖKA, ni som känner mig vet att jag just nu går igenom en stor fysiskutredning och mår inte så bra om kvällarna, så jag lovar inget.
Emmalill





1 kommentar:

  1. Vad fin den blev, härligt med en hemmagjord egen ljusstake. Vi har inget juligt här hemma än så länge förutom en julduk på köksbordet...:P

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter er och förgyll min dag :)